Samorządowe Przedszkole nr 65


Galeria

Zapraszamy do galerii ,,Perełkowych" grup przedszkolnych:
 
aby pobrać zdjęcie należy kliknąć prawym przyciskiem myszy w zdjęcie (wyświetlane w pokazie obrazów) i wybrać opcję zapisz obraz jako...
 

RYBKI - Rzeżuchowe kurczaki

W naszej sali zamieszkało 30 żółciutkich kurczaków! Siedzą sobie cicho w wytłoczce na jajka i grzeją się na parapecie w promieniach wiosennego słońca. Już za kilka dni będą miały na grzbietach zieloną rzeżuchę. Nie możemy się doczekać, więc sprawdzamy regularnie czy wszystko u nich w porządku. Dajemy im tez pić (a dokładniej nasionkom na ich pleckach).

Rybki - ceramika

I znów, jak co miesiąc spotykamy się na zajęciach ceramicznych. Tym razem przedszkolaki wykonywały podstawki na biżuterię. Ale nie powiemy wam dla kogo! To jeszcze jest tajemnica!

RYBKI - - Kolory wiosny

Lubimy wiosnę, bo świat dookoła jest coraz bardziej kolorowy. Na drzewach można spotkać pierwsze zielone liście i kolorowe kwiaty. Wybraliśmy się kiedyś na spacer alejkami osiedla, żeby zobaczyć czy w okolicy przedszkola robi się już kolorowo. Oceńcie sami. Jednak najbardziej kolorowa jest nasza uprawa na parapecie okiennym. Popatrzcie tylko na te kolory! 

RYBKI - wzorcowe przedszkolaki!

Niezmiernie miło jest nam poinformować, że nasze perełkowe maluszki - Rybki, to prawdziwe zuchy i przedszkolaki przez wielkie P. Wszyscy są z nich dumni, a najbardziej pani Dominika. Jak można zobaczyć na zdjęciach, Rybki doskonale czują się w przedszkolnych murach. Biorą udział w zajęciach, rytmice, warsztatach i wszystkich innych aktywnościach. Wspaniale (i samodzielnie!) zjadają posiłki (chyba że czegoś bardzo nie lubią). Starają się samodzielnie przebierać do odpoczynku na leżakach i świetnie myją ręce robiąc przy tym duuuużo piany! Wiadomo, nie wszystko jeszcze wychodzi w stu procentach, ale jesteśmy coraz bliżej! Najbardziej jednak cieszy nas to, że dzieci potrafią się świetnie bawić samodzielnie i w grupach (a to nie jest takie oczywiste w najmłodszej grupie wiekowej). Dzieci tworzą rozbudowane zabawy z fabułą, przyjmują role, potrafią wykorzystywać przy tym przeróżne przedmioty, także samodzielnie wymyślając dla nich alternatywne przeznaczenie. No i sprzątają! Tak, drodzy rodzice, dobrze czytacie ;)

PEREŁKI - dzień kolorowej skarpetki

Dnia 21.03.2025r obchodziliśmy Światowy Dzień Zespołu Downa. W tym dniu dzieci założyły kolorowe skarpetki nie do pary, które są symbolem wsparcia osób z zespołem Downa. Dzieci miały możliwość zgłębić takie pojęcia jak: tolerancja, życzliwość, empatia oraz przyglądać się podczas zajęć jak jesteśmy od siebie różni.  Dzieci zintegrowały się podczas tańca do piosenki " Kolorowe Dzieci" M. Jeżowskiej oraz świetnie bawiły się wykonując zadania sprzyjające ich rozwojowi.

PEREŁKI - powitanie wiosny

Takie piękne powitanie Wiosny za nami! Każda z grup zaprezentowała wiosenną piosenkę i rozwiązała zagadki przygotowane specjalnie dla nich. I chyba zadziałało, bo od tamtej pory pogoda trochę lepsza!

RYBKI - wiosenny ogródek

W naszym przedszkolnym ogródeczku (czyli kąciku przyrody) zagościły nowości. Mnóstwo kwiatów, które rosną na parapecie naszej sali i kwitną przepięknie w wiosennym słońcu! Dziękujemy kochanym rodzicom, za tak piękne ozdoby. My tez postanowiliśmy zabawić się w ogrodników. Czekamy na pierwsze plony - szczypior cebulki dymki i rzeżuchę, a także na ozdobne mieczyki, groszek pachnący, owies wielkanocny i zawilce. Ależ będzie pięknie!

PŁASZCZKI - w bibliotece

W czwartek, 13 marca grupa ?Płaszczki? była w bibliotece na bajkowo-baśniowych zajęciach. W krainie bajek wszystko się pomieszało, ale dzieci wykazały się świetną znajomością z z zakresu kanonu literatury dziecięcej i rozwiązały wszystkie zagadki i zadania:  nie dały się zwieść ?pomylonym tytułom?, skojarzyły cytaty z pierwowzorem literackim, rozpoznały bajkowe postacie sugerując się jedynie niewielkim fragmentem ilustracji, pomogły Kopciuszkowi oddzielić groch od fasoli. Do świata baśni powróciła harmonia!

PŁASZCZKI - kodowanie na dywanie

Podczas realizacji marcowego tematu ?Co wiemy o dinozaurach? w grupie ?Płaszczki?, dzieci miały okazję bawić się z w ?Kodowanie na dywanie? z użyciem maty do kodowania i kolorowych kubeczków, rozwiązywać dyktando graficzne, tropić ślady dinozaurów, zabawić się w paleontologów żmudnie rekonstruujących szkielety dinozaurów. Ne zabrakło też ulubionych zabaw w kodowanie z użyciem ozobotów.